לב הפעילות הייעוצית של החברה מתמקד בפיתוח ושדרוג של מערכות תמריצים.
תוכניות התמריצים מיושמות בקרב מגוון רחב של עובדים ומנהלים בעלי השפעה מדידה על תוצאות הארגון.
קהלי מטרה אופייניים הינם:
מלינובסקי אינסנטיבס מובילה תהליך מובנה לפיתוח של תוכניות תמריצים חדשות ולבחינה ושדרוג של תוכניות קיימות.
התהליך מתבסס על המודל הגמיש, מודל ייחודי לפיתוח וניהול תוכניות תמריצים גמישות הנתפרות למגוון רחב של תפקידים בארגון.
תהליכי הפיתוח והשדרוג נתמכים באמצעות סל של כלים טכנולוגיים חדשניים המאפשרים קבלת החלטות חכמה.
עם סיום תהליך הפיתוח והתכנון המפורט, מבוצע שלב היישום וההטמעה של תוכניות התמריצים ונבנים הכלים והנהלים לניהול השוטף.
מלינובסקי אינסנטיבס מדגישה את תהליך התקשור וההדרכה כמרכיב קריטי בהצלחת ההשקה של תוכנית תמריצים חדשה ופועלת בשיתוף עם מנהלי החברה למינוף התהליך, יצירת באזז תקשורתי, הגברת ההבנה ויצירת התלהבות.
במהלך 27 שנות פעילותה רכשה מלינובסקי אינסנטיבס מומחיות מיוחדת בתמרוץ אנשי מכירות ושירות לקוחות.
זוהי קבוצת עובדים מיוחדת בהשוואה לקבוצות אחרות בארגון. ארבעה מאפיינים עיקריים מייחדים אותה:
מאפיינים אלו הפכו את אוכלוסיית אנשי המכירות והשירות לקהל מטרה מועדף עבור תוכניות התמריץ הגמישות של מלינובסקי אינסנטיבס.
מערכת התמריצים היא הכלי הניהולי החזק ביותר הקיים כיום לייצור מוטיבציה לשיפור ביצועים ולמצוינות. היא שייכת לקטגורית התגמול תלוי הביצועים ומוכרת במגוון רחב של שמות: תמריץ, בונוס, שכר עידוד, עמלה, פרמיה, אחוזים…
התמריץ מספק כוח מניע להון האנושי אשר נתפש בעשור האחרון כמשאב הארגוני הדומיננטי בהשפעתו על הצלחת הארגון. באמצעות יצירת קשר ישיר בין רמת הביצוע לרמת התגמול, החברה מיישמת מדיניות עסקית, מכוונת את העובד ומניעה אותו למצוינות בתחומי המפתח שלה.
רוב החברות מפעילות כיום מערכות תמריצים, אך רק חלקן מצליחות לממש את מלוא הפוטנציאל של הכלי הניהולי החשוב הזה. אותן חברות זוכות למנוף להגדלת יתרונן היחסי בשוק.
על פי מחקרים שנעשו, קיים מתאם גבוה בין רמת המובילות של החברה בשוק לבין רמת המשאבים המושקעים ברכיב התגמול המשתנה.
זו הסיבה שהספרות המקצועית בעולם מייחסת חשיבות עליונה לתכנון וניהול חכם של מערכת התמריצים.