הליווי המקצועי נועד לבקרה של מערכת התמריצים, בדיקת האפקטיביות שלה והתאמתה לצרכים משתנים של הארגון.
מלינובסקי אינסנטיבס מספקת ללקוחותיה חבילות שירות ייעודיות במטרה לענות על כל צרכי התמריצים של החברה.
חבילות השירות נבנות באופן מודולרי וכוללות כלים ונהלים לבקרה וניהול שוטף.
אחד המרכיבים של חבילת השירות הוא תוכנית ה- outsourcing. היא מספקת שירותי מיקור חוץ בתחומים הבאים:
תוכניות ה- outsourcing משתמשות בתוכנה לניהול תוכניות תמריצים אשר פותחה בחברה והותאמה למודל התמריצים הגמיש. דוחות התמריצים המופקים מהתוכנה מציגים למנהל ולעובד המתומרץ ניתוחים מפורטים של נתוני ביצוע – תמריץ במגוון רחב של חתכים ומאפשרים זיהוי מהיר של מגמות בזמן אמת. דשבורד התמריצים הניהולי מציג לוח של שעוני ביצוע-תמריץ, מדליק נורות אדומות ומאפשר מתן תגובה מהירה לממצאים.
מלינובסקי אינסנטיבס מציגה קרדיט יוצא דופן בליווי מקצועי רב שנים של לקוחותיה (שטראוס – 20 שנים, שופרסל – 16 שנים, סלקום – 14 שנים). החברה צברה נסיון יישומי ייחודי בחישוב תמריצים במיקור חוץ (outsourcing) וליווי ותמיכה מקצועית לאורך שנים בלמעלה מ-80 חברות בישראל.
ההצלחות של מערכות התמריצים הגמישות נובעות במידה רבה מהנסיון הנרכש בעשרות שנים של חישוב תמריצים שוטפים, מההיזון החוזר מהעובדים המתומרצים וממנהלי החברה ומהיכולת לנתח את תוצאות מערכת התמריצים בפרספקטיבה ארוכת טווח.